Det är så väldigt lugnt.

Publicerad 2015-06-17 23:53:55 i Allmänt,

Det är så väldigt lugnt bortsett från Avalinns febertoppar och humörsvängningar. Så jobbigt hon haft med tandsprickningen, hon har fått 3-4 tänder samtidigt och vissa dagar och nätter är hon otröstlig.
Men utöver det så är det så lugnt men
jobbigt i hjärtat när Mileon är i Stockholm även om det är skönt med en pause de två veckor han går på dagis där. Leandro och Mileon är inte som Tom o Jerry nu, när de är tllsammans så skriker och bråkar och retas med varann och testar alla våra nerver vi har. Men iaf Det känns tomt men lugnt på något vis Jag har inte den spännings huvudvärk som jag annars kan ha. Så det är en behövligt lugn när man bara har två barn hemma.
Men nu längtar jag till söndag vill jag bara pussa på Mileon och läsa nattsagor och höra hans underbara och märkliga komentarer. Är trots allt hel i hjärtat när vi alla är under samma tak. :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela