Dagarna flyter på..

Publicerad 2015-07-03 11:22:00 i Allmänt,

Jag vet inte var tiden tar vägen inte heller att sommaren nu är inne i sin andra sommarmånad.
Jag som trodde denna sommar skulle bli den längsta på evigheter då våren var super tidig, men icke.
Nu är iaf solen och värmen äntligen här, men tro inte att jag får piffa upp mina vit gröna ben med lite solbrunfärg för de.
Nä både jag och Mileon har fått Borrelia utan att ens veta om att dessa så äckliga kryp nafsat på oss, har känt nästan som gravidtrötthet och illa mående ont i kroppen i ett par månader, lite lätt till gråt (ok lite mer än vanligt ;P ) och inte haft lust med något....OCH DE ÄR INTE JAG  hehehe...att sova en halvtimma på dagarna har jag då aldrig sysslat med inte heller inte haft lust till att skapa och göra saker...så kom de röda ringarna Mileon fick en över axeln och den tå jag trott jag sparkat i för några månadersedan smittade av både röda färgen och tjocken och fixade en snygg ring över foten.... så nu knaprar vi piller Mileon är på sin sista rad av kåvepenin och jag är inne på min andra dag av Doxyferm som fick mig att spy i morse och må skit fram till nu, i morgon blir det mat innan piller  :)
och eftersom jag inte får vara i solen får jag nu äntligen börja och förhoppningsvis avsluta målningen av huset jag påbörjade i April ;-D
 
Ha en fin dag alla, passa på att njuta av dessa underbara sommar dagar,
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela