Tillväxt ul

Publicerad 2014-05-09 12:27:43 i Allmänt,

I dag vart jag nerrullad till tillväxt ul kl 8, 
Lill tjejen har vuxit så nu väger hon runt 1200 g 😃  tappen va nu 12,2 mm och sluten nedåt , men fosterhinnan ligger direkt på cerclaget och gnager så... vi får se hur långt de håller. Jag trodde självklart att jag Max skulle få permis till söndag, men sedan kom läkaren in och sa att de skriver ut mig, men att jag får ligga hemma tills nått händer.!jag vart så glad så ja började gråta. Även om jag kommer sakna de flesta av personalen på Avd 16 på Danderyd!! Dessa 4 veckor som jag nu legat där har de verkligen hjälpt mig så gott de bara kunnat! Så 10 x ☀️ar till er 💗 så hoppas jag att vi inte ses allt för snart igen, men om några veckor så 😘  så så  var det med det 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela