Inga uppdateringar? đŸ˜±đŸ˜„

Publicerad 2014-06-11 07:07:04 i AllmÀnt, Fynd, GÄrden, Pyssel, Renovering,

Halloj alla underbara, veckorna bara springer i vĂ€g, och jag tar det inte det minsta lugnt, har inte heller behövt nĂ„gon lutinus eller adalat sedan ett par dagar efter jag vart utskriven 😃 magen bara vĂ€xer o vĂ€xer men jag kĂ€nner mig fri som en fĂ„gel, inte helt smĂ€rtfritt men lite smĂ€rta Ă€r en bagatell mot "sĂ€nglĂ€ge" i 5 mĂ„nader 😃😃😃 för en vecka sedan sĂ„  satte jag igĂ„ng att tömma lilla fd pysselrummet..vi ska ju faktiskt fĂ„ en liten bebis om nĂ„gra veckor 😊😊😊 


sedan sedan har jag plastat yttervĂ€ggen o taket med Ă„ldersbestĂ€ndig plats, och sedan har jag gipsat 


och Ă€ven satt upp en vĂ„grĂ€tt spont pĂ„ vĂ€gg o tak. 


Och kvistlackat 2 vĂ€ndor o mannen har fĂ„tt mĂ„la.  
Och i gĂ„rkvĂ€ll kunde vi bĂ€ra in spjĂ€lsĂ€ngen jag mĂ„lat om. 


Jag har fÄtt komprimera mina pyssel saker barnen har fÄtt in en hel del pennor, kritor osv och jag har börjat sortera och delat upp sy tillbehör/pÀrlor o smyckes tillbehör/scrapbooking saker/ möbel utsmyckningar sÄ man vet vart man har saker och ting nÀr man ska ha det.

Pyssel kistan har nu fĂ„tt bli skötbord för nu. Man kan Ă€ven sĂ€tta skötbordsdelen pĂ„ spjĂ€lsĂ€ngen men jag vi vill nog inte ha den dĂ€r 😊


Samet fick fixa eluttaget ocksĂ„ för det Ă€r nĂ„got jag inte pillar med. 


 ..började jag Ă€ven med att mĂ„la en byrĂ„ som jag ska försöka fĂ€sta en spegel pĂ„.


Vi fĂ„r se hur det gĂ„r. 

Har Ă€ven gjort en liten garderob till lillduttan av nĂ„gon gammal möbel. 


Och sedan klippte jag sönder en gammal gardin o trĂ€dde pĂ„ "gardintrĂ„den" som jag skruvat fast. 


Datan Ă€r fortfarande urkopplad och det Ă€r full rulle frĂ„n morgon till kvĂ€ll sĂ„ jag har bara slĂ€ngt ivĂ€g lite snabba bilder pĂ„ instagram dĂ€r vi/jag heter 
( milliosamet ). 

Kattungarna har precis öppnat ögonen, och pappa Marley har blivit kastrerad efter att kommit hem flera gĂ„nger med rivmĂ€rken o kattbett i huvudet 😞😞😞 hoppas han inte brĂ„kar lika mycket nu efter. Det va de för nu. 😘😃💗

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi Àr en familj med vilda ideér, Àlskar det enkla livet, och ge nytt liv Ät det gamla ;) Vi Àr lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött pÄ det sjuka storstads samhÀllet dÀr barnen har lÀngsta arbetsdagarna o förÀldrar stressar till o fr jobb. SÄ vi bestÀmde oss, jag sa upp jobbet, vi sÄlde lÀgenheten som vi just renoverat och köpte en gÄrd pÄ landet. Bort frÄn stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna fÄr ej anvÀndas utan min tillÄtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela