KUB

Publicerad 2014-01-21 15:54:00 i Allmänt,

Vår lilla fis är ca 12 cm med ben nu, det som tittades på i dag såg bra ut! MEN vi vet inte prov svaret förän i eftermiddag. Hon skulle ringa för programet i datan var nerlagd för stunden.     
Att se den lilla röra på sig där inne, man undrar hur den lilla ser ut, om allt är ok. På ul bilderna ser det ut som den har största morotsnäsan hehe.. Det skulle inte förvåna mig om den får värsta snoken då dens pappa har ganska bra andningsaparat ;P jag själv har ju en fågelskrämma näsa...  Mm det blir nog ett vackert barn haha speciellt hur jag just utryckt att vi ser ut x~D förvisso så får liten se ut som den vill, bara liten är frisk <3

Kommentarer

Postat av: Emelie P

Publicerad 2014-01-21 19:07:39

Underbart! <3

Svar: Ja nu 17 hoppas jag det går vägen :D
Vi i det gamla Posthuset

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela