Vaknade upp sådär kl 2.30 super hungrig :)

Publicerad 2014-02-21 04:22:58 i Allmänt,

Jag vaknade upp törstig och hungrig kl 2.30, det är ändå 4 gången för i natt men innan pga kisserier. Haffa en banan drack två glas päron dryck och mumsade i mig bakelsen från igår. Sen låg jag och tänkte på vad vi nu har i magen. Det finns inget i mig som tycker att det känns som att det är en kille för hur magen ser ut och hur jag mår stämmer inte med båda gångerna innan. Det känns som att det är en flicka, samtidigt tyckte vi att vi såg en snopp både jag och Samet flera gånger på ul så jag är kluven :) måtte liten stanna nu iaf och födas frisk efter allt som hänt. Vilken dröm. Leandro har varit sjuk med hög feber sedan i måndags, jag kollade honom i halsen och det är nog halsfluss så vi måste nog hämta ut pencelin. Och Mileon har varit sååå retlig mot Leandro nu när han är sjuk och grinig. Iövrigt var det min födelsedag i dag/igår 20de jag firade den inte halva släkten glömde den också hehe men vad gör det?? Jag är värdelös på att hålla koll på födelsedagar hit o dit. Förr var vår släkt rå-tajta men nu är vi uppluckrade och lever som ett skit tråkigt svenne-familj-släkte ses aldrig, ensam vargar hela bunten. Dock älskar jag alla högt!!  Jag brukar ringa till alla men ingen ringer till någon i övrigt. Tycker det är synd för alla barnen i släkten att de inte lär känna varandra. Jag är en sådan som älskar stora familjer och umgås ofta när det kommer till släkten som det var för oss som barn..  Men men.  Jag är less på att vara den som ska hålla i trådarna. Nää nu ska jag gå och slänga i lite ved och sova :) natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela