Slempropp

Publicerad 2014-02-23 21:32:36 i Allmänt,

Jag är 98 % säker på att slämproppen lossnat i dag :( har läst mig till att den kan växa tillbaka, jag hoppas det!! Ska försöka få tid tidigare än den 3dje. Och hoppas på att de nu hämtat min journal som jag bett kanske 8 olika dr människor på akademiska sjh att göra och ingen gjort det! Jag vill veta om det ska bli cerclage eller inte!! Jag sa senast att jag vill inte göra det när det är försent, ingen har lyssnat! Om något händer ska jag sååååå gåvidare med detta. I övrigt så rör sig bebis i magen hela tiden! Jag vill så gärna hoppas att vi får vårat högt efterlängtade barn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela