Nästa vecka..

Publicerad 2014-02-07 16:09:43 i Allmänt,

Nu har jag varit hemma på gården i 5 dagar. Är trött i kroppen och längtar till att min Samet kommer hem. Höjdpunkten av alla dagar :) Nästa vecka kommer vara nervös, skräckfyllt och förhoppnings vis slutar det i lycka *håller tummarna*. Cellprov tagning ska göras, cerclage ska kanske opereras in efter läkarnas beslut tagits, bu eller bä. Och kanske de gör det stora ul ljudet då, eller blir det veckan efter. Om så får vi se förhoppningsvis om det är en liten flicka eller pojke vi väntar :) och även om organen är på plats :) 

Kommentarer

Postat av: Navruz

Publicerad 2014-02-09 13:11:18

Håller tummarna!! Längtar tills dagen då lillen kommer ♡ kram på er alla // Navruz

Svar: Tack hjärtat ;D ja längtar till sommaren tidigast i början av juni får liten komma. Prata me blivande farmor igår :) ska bli mysigt att komma över med liten och gå promenader <3
Vi i det gamla Posthuset

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela