V 24+0 i morgon..

Publicerad 2014-04-10 16:53:44 i Allmänt,

Dagarna sniglar sig fram och i morgon så går vi in i "v 25" dvs 24+0 dvs 24 fulla veckor och 0 dagar 😊 det i sin tur menas att på torsdag nästa vecka är vi i v 24+6 lika gammal som Mileon var när han föddes. Det är det första delmålet för lilla syster. Så nu får lilla syster stanna minst en vecka till.. Helst hysteriskt många veckor till men att gå full tid det kommer inte att hända 😉 här kämpar vi för dagar o sedan får vi beta av veckor om möjligt 😌 ...är mest oroad för att vattnet ska gå... Det är iaf nått som läcker men sist hade Hon mycket fostervatten i fostersäcken så jag hoppas innerligt att det håller en stund till. På söndag hoppas jag på att killarna kommer till sjukhuset om jag blir inlagd... Saknar barnen så det gör ont, med Leandro och Mileon så är mitt hjärta helt. Lilla syster är ju alltid med mig i magen 😉 Nu hoppas jag att min älskade älskling slipper jour jobb för jag saknar honom massor och vill ha honom hemma under denna tid. Då livet gungar som en båt på stormigt hav . 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2014-04-10 23:14:45

Jag " läcker" med men det är bara flytningar som kan vara vanligt vid grav. Kan det vara samma?

Svar: Hoppas du mår bra fina fina 😀 snart bär det av för er ☀️😊
Vi i det gamla Posthuset

Postat av: Johanna

Publicerad 2014-04-10 23:17:08

Dessutom nybildas foster vatten hela tiden så du behöver nog inte oroa dig att hon har för lite kram

Svar: Det är lite obehagligt då jag i vanliga fall aldrig behöver trosskydd eller något och nu kan de typ rinna 😱 sen blir det nog att det samlas där inne eftersom jag ligger ner och sen blir det så "mkt" när jag ställer mig..
Vi i det gamla Posthuset

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela