Janike, Moster och Faster 😃💗

Publicerad 2014-04-17 15:39:00 i AllmÀnt, Familjen, Gravid, Sjukhus, VÀnner,

Kl 8 vaknade jag att en BM + student skulle lyssna pĂ„ lillan med doppler. Det lĂ€t jĂ€tte bra. Sedan gick jag och hĂ€mtade frukost och pratade med en mamma. Alla hĂ€r Ă€r jĂ€tte gulliga och min rĂ€dsla att bli blödig Ă€r borta. SĂ„ nu Ă€r det bara hĂ€rligt att prata med alla hĂ€r, vĂ„gar Ă€ta i matsalen Ă€ven om det i bland Ă€r kanske 4 bebisar dĂ€r som Ă€r sĂ„  sockersöta att man smĂ€lter... Sedan gick jag tillbaka och Anki ringde och var pĂ„vĂ€g 😃 Min Ă€lskade allra första pompis💗 Hon kom med mycket glĂ€dje, tidning och en överraskning 🐣👍😄💐 Älskar dig, nĂ€sta gĂ„ng fĂ„r du ta med lillskrutt, sĂ„ jag fĂ„r goss lite😍


 Efter att Janike gĂ„tt sĂ„ studsar min kĂ€ra moster in med en Auktions Tidning, en bok och en pĂ„se godis. 

 
Sedan kom faster med pĂ„skĂ€gg o mumsiga kalla smörgĂ„sar 😃 tack snĂ€lla rara. 





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi Àr en familj med vilda ideér, Àlskar det enkla livet, och ge nytt liv Ät det gamla ;) Vi Àr lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött pÄ det sjuka storstads samhÀllet dÀr barnen har lÀngsta arbetsdagarna o förÀldrar stressar till o fr jobb. SÄ vi bestÀmde oss, jag sa upp jobbet, vi sÄlde lÀgenheten som vi just renoverat och köpte en gÄrd pÄ landet. Bort frÄn stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna fÄr ej anvÀndas utan min tillÄtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela