I dag...

Publicerad 2014-04-08 21:32:00 i Allmänt,

I dag, sorgens dag, i dag besegrade sjukdomen dig, allt gick så fort, allt är så hemst. Den tog både dig , din själ och våra brustna hjärtan med. Den lämnade ditt skal, alla minnen, en väldigt sörjande familj, släkt och vänner. Vad hände? Det frågar vi nog oss alla. Jag älskar dig väldigt mycket du lämnar ett stort tomrum, du har varit i mitt liv sedan jag föddes, mitt kött och blod.. Just i dag orkar jag inte med att skriva mer, mitt huvud dunkar, mina ögon är svullna. Mitt hjärta värker, du vet vad jag lovade dig när jag kom till dig på sjukhuset!? Det ska jag hålla, så fort jag själv blir frisk. Vila i frid nu, om du kan kom och hälsa på jag lovar att inte bli rädd. Älskar dig ❤️

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-04-08 21:39:34

Jättefint skrivet älskling! Vi älskar er kram från mamma och pappa

Svar: Älskar er mer ❤️❤️❤️
Vi i det gamla Posthuset

Postat av: Johanna

Publicerad 2014-04-08 21:59:27

<3 <3

Svar: Tack🌸
Vi i det gamla Posthuset

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela