Hej o hopp med lite järn dropp.

Publicerad 2014-04-11 18:02:05 i Allmänt,


Nu har jag blivit nålad igen.. Kanske man blir pigg som mörten sen 😃 
Fick en liten tv med några kanaler , vilken lyx 😜 lite osaltad mat, och köttbullar utan fläsk då jag inte äter fläsk alls 😃 och rätt ok säng...     Sedan kom min kära pappa med min packning 😃. 


Efter min man varit jour jobb så kom Samet hit för andra gången idag, innan kom han med kebabrulle och sallad o dricka innan de ringde ut honom på jobb igen...så nu kom han med lite gott o blandat o lite pussar 😊  Nu ligger jag här och saknar världens underbaraste barn 💗💗💗 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela