En gröngöling miss i nassen..

Publicerad 2014-04-10 23:42:55 i Allmänt,

Här ligger jag fibblar med luren och väntar på att lilla tösen ska finna ro... Nu är det karate kid på kissblåsan och det är inte så trevligt. Iaf helt plötsligt blir jag attakerad av ett äckligt kryp som springer omkring på min hals.. Lite lätt panik, stackars Samet som just kommit hem efter vanligt heltids jobb, städjobb efter jobbet, och jourjobb efter städjobbet och precis somnat till... Jag vrålar lite halv tyst på att han ska rädda mig från den där otäckingen...      Det var en äcklig grön typ trollslända som inte är en trollslända o mindre.. Skit jobbig.. Den kommer tillbaka hela tiden...  Troligtvis flyger den mot ljuset från mobilen... Är lite orolig att jag ska sluka den i sömnen.. Vi får väl se vad som händer 😷😎

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela