Bästa Monica har fixat nytt rum 😃

Publicerad 2014-04-15 14:29:00 i Allmänt, Gravid, Sjukhus,

Monica har fixat nytt rum till mig, med egen toalett och dusch 😃😃😃👍👍👍  Jag som har sådana problem med min mage. Och så kan man bo in sig lite mer (låta tandborsten o allt bara vara) i stället för att gå ut i korridoren 😄💐 Tack gulliga, sedan så ser jag lite träd utanför fönstret, helt underbart!   

I morse så tog jag mod att äta frukost med en mamma i matrummet. Det va bara trevligt, var lite rädd att bli lite emotional.. men de gick bra. Efter att jag ätit min fullkorns smörgås så kände jag att de tryckte nedåt massor så jag vaggade tillbaka till rummet! 
Dr kom in och gav mig en tablett mot svamp, vi ska se om de e därför de rinner som fostervatten läcka.. konstiga kropp! 

Veronica kanske skulle komma förbi 😊 och sedan kommer morfar med guldklimparna 😃 💗

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela