Ack så ljuvligt men just nu en plåga.

Publicerad 2014-04-12 09:29:41 i Allmänt,

Somnade kl 24.30 nånting vaknade med  att jag kylt ut rummet vid 3. Jätte hettan va borta och utbyts mot sammandragningar typ hela tiden..och ständigt nya ljuva bebisskrik ekade både genom det öppna fönstret och genom fläktsystemet i taket, om det ändå var vi i fullgången tid.  Kl 5.30 när de inte försvunnit fick jag Brickanyl...om de inte skulle försvinna så skulle läkaren på förlossningen komma upp..6.30 somnade jag.. Och vaknade vid 8.30 till strålande solsken.. ☀️Jag gick snigel tempo till frukost rummet några dörrar borrning korridoren.. Då komma nästa sötchock.. Massor av nyblivna föräldrar men sina fullgångna små kärleks knytten bredvid frukostbordet i den tratitionella plast boxen på hjul. Och där stod jag med min mage 16 veckor bort. När jag var påväg att snigla mig tillbaka så började de rinna längst benen som vanligt.. Bm sa att även om hon inte tror det är fostervatten så ska läkaren kolla igen på lilla flickan osv. Om ett par timmar kommer världens underbaraste Veronica och hälsar på 💗 Nu ska jag få i mig lite frukost o lite piller... Ha en fantastisk dag i solskenet 😎

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2014-04-12 22:57:38

Hur går det för dig fina? Tänker på er

Svar: Det nått som rinner lite gåta men inget oroväckande än eftersom hon har tillräckligt än.. Lite sammandragningar. Har jag allt haft men inte med smärta... Nää nu kör vi på och ser vart de tar oss 😃 hur är det själv hjärtat ?💗
Vi i det gamla Posthuset

Postat av: Johanna

Publicerad 2014-04-13 12:12:56

Det är bra. Tror jag känner lite kickar ibland ul imorgon sen åker vi till solen på tisdag en vecka :D.

Svar: 😃😃😃 åååå underbart vännen!! Min moderkaka är i framvägg men jag har kunnat känna bebis ändå åt sidorna väldigt tidigt.. Och för några veckor sedan kom riktiga sparkarna 😊 njut av en underbar semester ☀️
Vi i det gamla Posthuset

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela