Denna magsmärta!

Publicerad 2013-06-11 22:20:23 i Allmänt,

I förrgår natt så började en sådan sjuklig smärta i nederdelen på högra sidan av magen, i måndags låg jag till sängs 90% av dagen och mellan vändorna av kramper fibbla med datan o mobilen. Jag är inte någon vidare bra pillertrilla och får gåshud i 30 min efter jag svalt en tablett men iaf så har jag fått trycka i mig smärtstillande då jag inte kunnat gå knappt och verkligen inte upprätt. Så lessen att de ska hända nu, sista veckan i skolan :( Imorse kunde jag inte stå ut längre, fina Ida körde mig till akuten i Östhammar direkt! Hade packat för att stanna kvar och ta ut blindtarmen för så sjukt ont har jag haft det av o till. Men det är troligtvis en vätske fylld cysta i äggledaren som spruckit. För jag hopppppas att denna smärta går över, blir galen...Innan nu på kvällen tänkte jag- Åååå va skönt, nu har ja bara lite ont... Sååå pang vika-mig-dubbel smärta igen... De va bara en bra smärtlindrings dos som gjort det hela lite bättre, me gråten o halsen kravlade jag mig upp för trappan, knaprade lite piller och snurrade runt i sängen o nu är de sådär "ok ont" så jag passade på att hitta på en hylla av nån ventilations tjosan som man i vanliga fall ska sätta in i väggen. Så nu kan ja ha mina nagelack någonstans tills vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela