Får internet ;D

Publicerad 2013-01-16 16:27:07 i Allmänt,

Den 21 januari får vi internet ;D
där av lite usel uppdatering :)

Just nu i vårt vinterland så förgylls dagarna med inskolning på det nya dagiset som de ska vara på tre dagar varannan vecka.
Lagom mycket ;D
Så det får ni kompisar här, och ändå slipper d hemska långdagarna på dagis ;)

Känns jätte bra, jag var där till 13.30 i dag Mileon var hemma med mannen min för han är sjuk.
I morgon är det maskerad på dagis och i helgen är det maskerad i byn. Hehe någon tradition jag ska kolla upp va det är för någe hehe.
Mileon kom ner nyvaken i går och sa att han va rädd för grodan i vardags rummet.
-Jasså lilla du, har du drömt?
-Nej mamma det finns en groda i rummet, jag är rädd för den.

Jag tog han i handen och trodde att han drömt. Han fick visa var grodan va och pekade under ett skåp. Då rusade en till liten mus iväg som en tok haha.
Rackare där, andra lille musen vi haft nu..
Det blir till att kolla springor o små hål här. hehe
Bra att vi skaffat katter men det får börja aggera också ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela