Jag längtar tills jag är 40+...

Publicerad 2013-02-18 20:08:00 i Allmänt,

Kan knappt bärga mig att vänta hela 10 år..
Är så nyfiken på vad vi har gjort med gården och hur mycket vi kan njuta av varje årstid.
Undrar om vi är fler i vår lilla familj och om jag lärt mig sticka o virka ;)
 
Tiden kan skräma, men jag njuter av att bli äldre.
Finns inte i tanken "om jag skulle vara yngre".det  var en jobbig tid nu när man ser tillbaka.
Jag är inte perfekt, jag har massor av "brister", struntar i klädmode helt, men va gör det?
Mode hysterin är nästan löjlig, eller jag tycker att det är löjligt! Senaste från.... heybaboriba... allt handlar om pengar och skapa nytt hela tiden för att tjäna "nya" pengar till , vår, sommar, höst, vinter.... o sen om o om igen.
Lätt hänt att simma med alla andra fiskar, jag är dock helldre påväg åt ett annat håll, inne? ute? snygg? ful?
Sålänge mina nära ser mig bakom skalet så är det,  de jag bryr mig om.
Nu ska jag glutta lite på tv med mannen min <3
 
   
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela