Pergotime

Publicerad 2013-04-22 09:44:35 i Allmänt,

God morgon alla goingar.
Ja, mitt uppe i allt slit är vi också mitt uppe i en utredning för barnlösa par.
För ett par veckor sedan så gick vi till CVL kliniken för att kolla så att både ägg och soldater finns vilket det fanns mer än gått om så nu ser vi om det är min ägglossning som spökar.
Så vi skulle vänta in tantröd och efter 5 dagar så ska jag äta Pergotime i 5 dagar sen blir det till att göra ett UL för att se om det har blivit ägglossning eller ej. Om inte så blir vi remiterade till en annan klinik för möjligt IVF försök eller provrör.
Japp det är bara se livet från den ljusa sidan och vända ryggen åt skuggan. Nu är det vår snart sommar och livet leker ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela