Om ett par veckor smäller det.

Publicerad 2013-04-15 19:54:41 i Allmänt,

Om ett par veckor smäller det till i rabatterna, knoppar brister på träd och buskar och jorden blir så där riktigt mjuk när kälen gått ur backen, innan den torkar ut och hårdnar med värmen. Och hela luften och marken fylls av liv. Jag kommer säkert få undrande förbi passerande när jag troligen kommer ligga och kräla med kameran med jordade knän och blad i håret. Det var så länge sedan jag fotoade "på riktigt" inte bara chouff chouff me mobilen. Visst är det bra att ha "kamera mobiler" men ändå inte det är så synd för bildkvaliten är juh skit. Och man har nästan tröttnat på att alla bilder ser likadana ut med det olika foto apparna som finns. även om det ser läckert ut många gånger. Fast ett program vill jag lära mig och det är photoshop som alla verkar vara skit duktiga med, ljusar upp bilderna så fint. Får väl setill att köpa detta program. :)
Jag längtar såååå både efter värmen, växtlighet och fota.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela