Jobbigt att vänta.

Publicerad 2012-12-15 23:12:00 i Allmänt,

Nu har vi sedan två dagar tillbaka flyttat till mina föräldrar och ska bo här till inflytt av gården.
Det är sjukt jobbigt att vänta och just nu bor min bror och hans sambo här också för de ska ut och resa i 4 månader och var då tvungna att hyra ut sin lägenhet i 6 månader. Det gör att vi är väldigt förmånga just nu finns inte något ställe någon kan gå undan och vara för sig själv.
Vill bara flytta nu med detsamma, älskar mina föräldrar över allt annat.
Men det är jobbigt att "flytta in" och inte bara "hälsa på" man hoppar liksom tillbaka till 14 årsåldern på nått sätt.
Och stör sig på det man gjorde för 16 år sedan, samtidigt är det visst mysigt och grabbarna älskar att vara hos mormor o morfar.
Samtidigt blir det konstigt för de har andra regler och tycker annat ang vissa saker i "barnuppfostran", och barnen testar ju alla just nu o ser vilka regler som nu gäller.
Nää vill bara flytta till vårt så vi får in våra rutiner som passar just vår familj, punkt och slut! :)
Eftersom mina föräldrar o släkt firar jul och inte vi så blir det ändå lilljul i morgon då barnen åker till Libanon och firar där nere, och kommer inte hem förän vi redan flyttat till gården.
Vi åkte i backen att par vändor men det blåste jätte mycket så jag föreslog att vi skulle göra en stor snöiglo,
men barnen ville gå in o busa så iglon blir morgondagens projekt. :)
 
På kvällen gjorde vi en massa knäck och mums.
Verkligen onyttigt men ack sågott det är.
 
Nu blir det att natta kudden, barnen går upp vid 5 oftast så...
 
Natti natt alla finingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela