Idag har jag legat och latat mig med tvång.

Publicerad 2014-01-07 23:41:34 i Allmänt,

Det värsta jag vet är att ligga på en säng soffa eller något och lata mig och slöa bort livet. Nu sprätter det i benen och jag vill typ ut och såga ner träd, konka och klyva ved. Haffa krattan och gå loss på gården , klippa häckar och fixa och dona inne... Slänga mig på fyrhjulingen och dra ris. Och nu måste jag ta det lugnt för att bli frisk.. De där med att ta det lugnt är inte riktigt min grej. Det är endast skönt att ta det lugnt när jag har arbetat fysiskt från morgon till kväll. Men nu måste ja! Måtte veckorna rulla och äggstockarna krympa mer.. Nu är de runt 13 cm i diameter och det är ju toppen och hälften från innan.  Saknar barnen redan och det där vilda crazy vardagarna som man ibland önskat slippa innan :) tur att jag har världens bästa och underbaraste man som får mig att känna som " the top shit" även om ja i själva verket smyger omkring i sjukhus-mega-trosor och tofflor med en knut på huvudet och en filt virad runt kroppen, ben som börjar likna en varulv och helt bortglömda tånaglar och ögonbryn. Då måste man vara en grymt jäkla bra man att visa kärlek och omsorg :D en annan sak som bevisar min ofrivilliga "lathet" är att jag fått långa naglar på fingrarna, det går typ inte att lyckas få om man är som jag och jag klipper alltid förvisso kort annars. ;) jaja o natti natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela