Veronica & Annso đŸŒ·

Publicerad 2014-04-15 18:24:00 i AllmÀnt, Barnen, Familjen, Gravid, Sjukhus, VÀnner,

NĂ„gon timma efter Morfar och prinsarna hade Ă„kt hem sĂ„ kom 💗 Veronica, med finaste skyddsĂ€ngeln đŸ‘Œ 


Vi hade bullfika I extrasĂ€ngen och satt och pratade om allt mellan himmel och jord...ordagrannt. Efter nĂ„n timma sĂ„ fĂ„r jag meddelande att Annso va pĂ„vĂ€g 😃 SĂ„ himmla roligt, det var sĂ„ lĂ„ng tid sedan... Sedan Mileons och Leandros sommar fest förra sommaren đŸŒ· Fick en jĂ€tte fin blomster bytta som jag kommer anvĂ€nda massor Ă€ven efter att blommorna vissnat😄 och en fin pĂ„se med hĂ€rliga choklad Ă€gg. 


Ni Ă€r för underbara, Ă€ven om ni absolut inte hade behövt köpa nĂ„got alls. Jag blir lycklig bara att trĂ€ffa er 💐💋💗.  Mitt i allt sĂ„ börjar jag fĂ„ mensvĂ€rk som hĂ„ller i sig 20-30 min sĂ„ jag börjar bli lite orolig... LĂ€kare kommer upp och kĂ€nner pĂ„ magen, det ömmar och kĂ€nns olustigt. Minnena frĂ„n Mileon börjar rulla framför ögonen och ögonen börjar rinna. Men jag fick 2 citodon och sĂ„ fick vi se efter 1 timma om de mĂ„ste göra ul osv.. Det lugnar ner sig lite ja kĂ€nner mig lite hög och gĂ„r o borstar tĂ€nderna tvĂ€ttar mig, pratar med mamma o Samet och sedan somnar jag inför natten. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi Àr en familj med vilda ideér, Àlskar det enkla livet, och ge nytt liv Ät det gamla ;) Vi Àr lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött pÄ det sjuka storstads samhÀllet dÀr barnen har lÀngsta arbetsdagarna o förÀldrar stressar till o fr jobb. SÄ vi bestÀmde oss, jag sa upp jobbet, vi sÄlde lÀgenheten som vi just renoverat och köpte en gÄrd pÄ landet. Bort frÄn stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna fÄr ej anvÀndas utan min tillÄtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela