Tack världens bästa föräldrar <3

Publicerad 2013-05-12 10:33:00 i Allmänt,

I går var mina högt älskade föräldrar här och hjälpte till massor!
De kom med ett släp av jord, och jordgubbsplantor för en hel armé! Och två sorters sättppoatis, en tidig och en sen.
 
 
Så här igenväxt va "mini landet"nu när vi började.
 
 
 
 
 
Mileon gillade mest att leka i morfars o mormors bil.
 
 
Där vi i framtiden kommer odla är nu ris o ris och en cirkus med skit som måste rensas innan det ens går att se vilken yta som finns och jag kan rita upp en bild och göra en plan, hönshuset ska vara där även om jag vill ha frigående höns på gården så måste jag stänga in de på natten då det finns både Lo, Räv och Varg här :)
 
 
 
 
Tills vidare blir detta toppen ;)
 
 
Vi hittade en jätte söt bebis ödla.
 
 
Sen in och tvätta händerna för fika.
 
 
Mamma började med att spilla ut kaffet och sätta sig på min biskvi i påsen ;P
Sådan mor sådan dotter hehe eller vad säger du mor? ;D
 
 
 
Efter det så åkte vår "vinterdörr" ut. Den sitter mellan hallen och köket på vintern eftersom vi har frost inne :-O
 
 
Medans min älskade pappa köre med röjsågen bakom piccolina och buskarna vid båthuset så kom vår fina granne över och hjälpte oss att få ner 7 15-20 meter höga trädträd som stod illa till.
Grymt bra jobbat!!! Inga hus delades på mitten och ingen vart mosad ;D
Tack så väldigt mycket! Nu blir det jäkligt mycket att såga upp vi får ta det när orken finnes.
Fint med vet blir det iaf ;)
 
 
Grabbarna tittade på med spänning ;D
 
 
Ett JÄTTE TACK @)--)---------
Till ALLA inblandade som hjälpt oss i dag. Fan va ni är bra <3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-05-15 21:44:50

Älskar er!!
Kram från mamma och pappa/mormor ,morfar

Svar: Min Mamma min Pappa. Älskar er till solen och tillbaka <3
Vi i det gamla Posthuset

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela