Syren tunnel

Publicerad 2013-05-04 17:35:00 i Allmänt,

Allt är juh vilt vuxet på tomten så det kommer ta år att få bukt på den jag jobbar från morgon till kväll ändå känns det som att inget händer även om jag vet hur för himla hemst det var när snön smält och allt både trevligt och otrevligt tittade fram. Ja, chock milt sagt. Men iaf den ca 4-5 meter höga syren häcken håller nu sakta men säkert på att bli en "gång" ett blad valv el tunnel typ, är det tänkt iaf. Vi får se det är knopp över allt så jag är lite tidspressad innan det slår ut. Jag binder och iblande flätar in i varandra och hoppas på att det blir som jag tänkt... jag har öppnat upp ett hål på andra sidan så jag ska göra en sten trapp ner på båda sidor och jag håller på att bygga en "stenmur" på andra sidan :) På tisdag måste allt vara ihopknutet annars är det för sent. kanske blir skit fult men man måste leka. Vill ha en busig trädgård juh ;P
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela