Dagarna går och går.

Publicerad 2013-05-19 01:06:00 i Allmänt,

Dagarna går och går och jag spinner på från morgon till kväll om inte i skolan så är det långpromenad med barnen och sen är det full fart tills man bara vill hoppa i säng och sova, och inte finns det en gnutta ork att sitta framför varken datan eller nått annat.
Där av inga uppdat. Sen rätt vare är blir det ett uppläggs rally.
 
Jag går på min svets utbildning 2,5 dag/v och nu har flera röda dagar fallit på de dagar jag min utbildning är vilken är otroligt jobbigt. Vill verkligen inte missa en minut av skolan jag älskar hantverk av alla slag, att få arbeta med mina händer är frihet för mig, att få skapa. hur vida mina stackars händer än tar stryk nu och det är ett jäkla plåstrande eftersom jag böjer allt jag klippt ut för hand eftersom de hanskar jag har är för en man hand och mina fingrar slutar på hälften, det är lite som att treva i mörker me de där bjässarna på hehe.
 
Det sista jag nu gjort var att för att inte något barnhuvud ska vara för nyfiket och fastna mellan spjälen så har jag gjort lite franska liljor och lite skruvar. Nästa vecka hoppas jag att den ska vara klar.
Läraren ville att den ska vara med i Bruksbladet det är väl nån skoltidning, ja vet inte. Jag ska måla den vit så den passar till gästhuset iaf :)  
 
 
 
 
Den här kroken har en klasskompis gjort till när han jagar, så alla gör vad de vill vilket är toppen
 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela