Vilket kaos.

Publicerad 2013-03-02 18:08:13 i Allmänt,

Just nu är huset i ett total , "arga snickaren kaos". Det är som det ska, eller? Efter regn kommer solsken ;P Men efter solsken kommer regn så jag hoppas på lite solsken mycket snart iaf innan nästa regn kommer.
 
Måste säga att solnedgången var som en tavla iaf.
Har hittat en 1,5 dm hålig, rostig och helt fantastisk pryl som jag ska visa er sedan. Det hittade jag i spånet och skiten på en vind, hittade även ett pytte litet förkläde eller möjligt en liten halv klänning, från när? i don't know och även en ärm från en tröja som jag tror är gjord av handtrocklat skinn, där fanns även två skåps dörrar som är vackra. Just nu blir det matlagning och pyssla om fisnissarna och efter alla sussar sött så kan jag lägga ut bilder.
 
I dag är det på pricken 1 år sedan vi landade i Indien. Jag ska bjuda på bilder där i från. Dock mer intressanta för mig och mannen när vi kollar bloggen om ett par år ;)
 
bye 4 now

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela