Har inte varit så pigg.

Publicerad 2013-02-22 18:16:00 i Allmänt,

Upp dateringarna denna vecka har varit på is...
Lite off har jag varit, det har varit bil försäljning, mannen min har varit och jobbat hela veckan och det finns saker vi måste vara två för att fixa.
Har dock i min irritation förut stått på ett ben med en över 3 meter lång list och hållt upp den med andra foten och sågat till förbannelse, hehe det går, men som med mycket, det är lättare att vara två.
 
Och sedan har vi fått jobbiga besked som ställer livet på en spets. Ett ovetande än, om ett tag vet vi. Det ska nog bli bra. Måste tänka positivt.
 
Barnen kom hem i dag så hjärtat mitt känns varmt.Det har monterat nästan hela bilbanan, och de betteridrivna små bilarna far hit o dit både på banan och i hela rummet  :)  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela