Å så var den fast smackad i väggen.

Publicerad 2013-02-27 22:25:00 i Allmänt,

Sam kom hem med en sängram som skulle bli bra tills jag gör en egen. I vilket fall så fattas några skruvar så denna får vi inte i hop och den "huvudgavel" som nu sitter där visade sig vara fast smackad i väggen Gaaaah, så det blir till att se hur jag ska lösa detta i morrn. Kanske råkar göra hål i väggen och får in hela hejsan hoppsan o vatten ledningar o hela fadderullan i sovrummet eftersom duschen är på andra sidan väggen. Det återstår att se i morgon som sagt.
 

Hittade lite smått o gott o nått som liknar Ollonknoppar, proppar jag vet inte :) Sätter man nått vacker metall deco längst fram kanske det blir bra hahaha
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag ser knappt vad som står, någon har skrivit i en av alla lådor.
 
 
 
Känner det att det blivit lite väl mycket oseriösa mobil kort.
Så ursäkta för skrutt bilderna ;)
 
 
Kvällen gav en underbar himmel. Och straxt efter att solen gått ned
Så fick vi på hälsning från naturen. Det ska finnas Lo djur, varg och det finns tillomed
en vägskylt, Varning Utter :)
 
 
 
D va d, natti natt o jag hoppas lille man mår som en prins i morrn :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela