Det var ett bra tag sedan ;D

Publicerad 2013-08-20 22:15:00 i Allmänt, Renovering,

Det var sååå länge sedan, vi håller på eller rättare sagt jag har tagit på mig att renovera halva under våningen själv :-O mardröms rummet som är ett stort dubbelrum och nu äntligen är det hemska röda rummet under total förvandling, fiiiifan vilket slit med en hundvalp att ta hand om, två barn och allt annat husbestyr som ska hinnas med. Har även rivit väggen till hemliga rummet och brutit loss väggar tak och golv där i, och renovetat en soffa och två skåp och tillsammans har vi hunnit lägga golv och pärlspont panel i "kall hallen" och rivit bort ett skåp i gästhuset där det ska upp väggar och få in nyrenoverade soffan... Japp så en data har inte tittats på, på evigheter om man säger så ;D Så det är anledningen till en mkt dålig uppd ;) stackars Instagram vännerna dock för där bildbombar ja sönder hehe... Viljan är dock fri att ha mig kvar mohahahaha nu måste jag fortsätta kramar till er alla <3. Såhär såg det ut när för några dagar sedan nät rivnings Ulla va i farten... Barnen tyckte mamma va heltokig ;)

Kommentarer

Postat av: Elli

Publicerad 2013-08-23 17:02:07

Kan du inte bildbomba här lite också, för oss stackare som inte har instagram. Blir så nyfiken och vill se allt du har gjort.

Elli :)

Svar: Men gulle du, det lär bli en inläggs diaree' här sedan haha denna sommaren har jag inte fattat något av vi har haft gäster här mest hela tiden och just nu är det heybaboriba här 1000 saker att göra innan 2 veckor då kylan kan smälla till.... dock hoppas jag på en jätte varm höst...så det har typ hänt att jag sätter på datan 2-3 gånger sedan i juni :-O kramar till er fr oss <3
Vi i det gamla Posthuset

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela