Heldag med grabbarna.

Publicerad 2013-04-16 23:02:46 i Allmänt,

 
I dag ville Leandro och Mileon ha vattenlek igen så de lekte med båtar osv i badrummet. sedan gick vi ut och var ute nästan hela dagen fast regn och rusk. Vi får se hur det blev i morgon men vi gjorde ett betong trappsteg  och först gick det inte bra alls då hinken sprack och all betong rann ut över hela altanen hehe eller just den snutt som inte har snö o is på sig.
 
Vi upptäckte att nästan hela cykeln kommit fram ur snön,
 
Och annat härligt rostiga ting
 
och sedan har vi planterat i massor av krukor.
 
Leandro gav mig årets först blombukett. - Här mamma är blommer till dig för jag älskar dig och att du älskar mig.  
Finaste gullegos. <3
 
Och sedan fick vi blixtvisit av finaste Jenny ;D som var i krokarna på jobb, Så roligt att se dig goding. Hoppas att det klaffar på tisdag för både dig o johanna ;)
 
Och precis innan hon dök upp här så stog jag och tittade på stenarna och tar in allt som kommer upp och lägger ögonen på något jag tror är ännu ett beslag men...... 
 
 
 
 
  Om det är gammalt eller nytt och rostigt är sak samma för mig, kändes som en gåva från gården
Hur kan alla missat denna? Eller om man sätt det varför inte plockat upp den?
Jag älskar vår gård det ska bli vårt lilla paradis en vacker dag ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela