Tack underbaraste tjejerna <3

Publicerad 2012-12-07 21:42:00 i Allmänt,

Fick en så sjukt fin skål från jobbet, ett värmande kort från nya bossen och cocosbollar att öka cellulitlåren med ;P 
Jätte jätte glad blev jag :D
Visade upp den för mannen tre gånger till han sa att han redan sett den hehe
Den ska användas flitigt <3 Men just nu kommer jag packa ner den varsamt i kartongen med det sista köks prylarna.
För här ska det flyttas om 3-4 dagar.
 
Hur mycket man än planerar så känns det som jag ändå inte hinner med allt man tänkt.
Ska säga TACK för sista gången till personalen på dagis och lämna över något fin nästa eller veckan därpå.
 
Sedan vill jag hinna gå med stora pojken och lämna en blomma på hans väns grav.
Som så tragiskt gick bort för någon månad sedan och detta har lämnat honom med många frågor om döden och vad som händer efter. Själv lider jag med föräldrarna och syskonen vilken otroligt tung sorg att bära, outhärdlig.
 
Sedan försöka klämma in ljusbehandlig 3gånger i veckan tills att vi flyttar fr stockholm, av min rackarns hud som inte tål Svenska klimatet, och all stress! hehe dubbelmoraliskt jag stressar som tusan nu fast jag inte ska hehe...
 
Vi ska flytta ut ur lägenheten o flyttstäda här, flytta till min mamma och pappa till dagen
Plus två andra läkarbesök och vaccinering, 2 bank möten och det innan barnen flygit till Libanon den 20 dec för att fira jul och nyår, för att sedan komma tillbaka till gården vi flyttat till dagen innan det kommer hem till Sverige igen...
Phhhhu måtte detta år gå fort :) Vill ha luuuuuuugn! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela