Då var sista arbetsdagen avslutad!!

Publicerad 2012-12-09 18:59:00 i Allmänt,

Min älskling körde mig till jobbet i morse, i bilen gick det upp för mig att det var sista gången jag skulle öppna,
sista gången jag skulle stänga, sista gången jag skulle träffa stammisarna som jag glatt hjälpt i butiken, även dom skulle jag sakna, även om jag inte känner dom personligen.
Kommer sakna mina dullisar på jobbet, även saknar att gruffsa på dom när den inte håller ordning.
 
Jag trodde bara att jag skulle känna mig lättad att sluta, till viss del JA men det finns så mycket "jag" där på nått sätt. Dumma butiken! Har både hatat den och älskat den! hehe
 
Älskar er tjejer från hjärtat iaf! Ni är så jäkla bra!!
 
<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela