Tillbaka igen...

Publicerad 2014-01-23 00:09:00 i Allmänt,

Vilken magkänsla tog inte av mig sjukhusbandet,  
 
nu ligger jag här igen. Bebbos låg där inne med chill pose, handen bakom nacken. Inga tecken på vart allt blod kommer ifrån, trodde det var vårt barn som läkaren skyfflade ut så det slaskade till nedanför gynstolen men det var en blod.klump som 2/3 dels moderkaka. Kan vara ett början till missfall fast de såg inte sådana tecken, lång livmoderhals, helt sluten, vårt barn ligger högt upp. Detta blödande gör oss nervsjuka... Har fått tabletter mot blödningen,
Vill kunna veta....
 Får jag gå?? Får jag inte... Vad får jag göra och inte!?! Vill ha riktlinjer!

Kommentarer

Postat av: Steffie

Publicerad 2014-01-23 07:00:29

Hej gumman! Hoppas att det går över snart! Alla vet att läkarna här i Sverigeförlust skit det ända dom är bäst på är att fika och sitta med arslet på fika rummet! Men jag kommer ge dig ett råd så du ska sluta blöda. Sluta ta massa med piller i slut ändan kommer dom inte hjälpa, det du behöver göra är att ligga på din säng så mkt som möjligt det ända du ska behöva gå upp för att för att kissa. Men mat och sånt är bara liggande. Glöm inte det de är viktigt!!! Pratade
Med min privata chilenska
Gynekolog och han sa när sånt händer så är sängliggande på en gång inte ett snack om det!!! Så ligg ner, inga gå runt huset eller till soffan! Nopp bara ligga i sängen ett bra tag framöver! Så kommer du se att det kommer lösa sig!! Pusssss

Svar: Piller är inget jag tar i vanliga fall inte ens alvedon om det inte är akut. Fick i piller i går som skulle hemma blödningen eftersom jag blöder så kraftigt utan att de vet vad det är som blöder, finns inget blod i buk eller livmoder, fast det kommer ifrån tappen. Han sa att möjligt att den är en artär I livmodertappen som har benägenhet att blöda. Nått är det iaf det är vansinnigt när det händer har blodat ner sovrummet igen :/ det konstigaste är att allt är slutet till barnet, och tappen är lång allt ser ut som det ska, iaf gjorde det d i igår, vi får se idag. Om jag känner sjukhuset rätt måste jag åka hem i dag utan att veta något alls. Hoppas ni har det bra iaf <3 många kramar till er!!!
Vi i det gamla Posthuset

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela