Söndagsmiddag/Nattis Födelsedags middag

Publicerad 2014-01-20 05:31:45 i Allmänt,

I dag plockade vi upp våra små
saknade vildingar och åkte hem till mamma och pappa på middag. Martin o Natti kom också så firade vi hennes födelsedag. Jag åt massor och åt typ en halvtimma efter att alla var klara... Äter både mycket och långsamt annars mår ja illa. Det var supergott iaf, vintergryta m ris och sallad. Barnen och mormor gick ut och busade i snön efter maten. De hade lite väl mkt överskotts energi om man säger det milt. Sen var det tårtkalas o kaffe för de som dricker det :) testade att dricka te, och det gick ganska bra. Även om jag fortfarande mår illa av tanken på te o kaffe :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela