Niagarafallet var/är en olöst gåta

Publicerad 2014-01-16 12:01:00 i Allmänt,

Niagarafallet är fortfarande en olöst gåta  , blödde inte ens så mycket när jag födde Leandro. Har lite högre vita blodkroppar men snabbsänkan är normal, skumt. Men nu får jag åka hem. Vi gjorde ul idag igen och tog odling. Bebis är helt oberörd och låg och fixa o trixa med händer o kropp. Vår lilla lilla, som den kämpar.. Har säkert fått se den lilla 12 gånger om inte mer.. Från en liten klump med ett pickande hjärta till nu när man ser lilla rumpan, benen, fötterna, tårna, händer, fingrar och allt. Det skulle vara  så mkt svårare att förlora liten nu, än om man inte fått se den alls. Inget ligger i våra händer men hur än utgången blir så är Samet den man jag vill leva resten av mitt liv med finns ingen finare, mer ödmjuk och kärleksfull man. Vi går igenom allt tillsammans och vi blir bara starkare <3  Men nu bajbaj till rum 13 och alla ljuvliga bedårande små bebisar på förlossningen. 
Nu är det packat och klart !  
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-01-18 08:50:39

Underbart att se att allt gick bra för dig och att bebis mår bra. Har tänkt på dig en hel del de senaste dagarna.

kram Elli

Svar: Jo det var inte riktigt vad någon trodde om bebisen efter det där blodbadet. Men jag vågar inte hoppas på någonting efter allt som hänt, vi får ta dagarna som de kommer..:) Kram
Vi i det gamla Posthuset

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela