När Samet kommer hem ska vi åka in.

Publicerad 2014-01-10 11:05:00 i Allmänt,

Nu har det hållt på några dagar, inget "nytt blod", men mkt helt svart. Vart kommer detta ifrån, i don' t know.. samma ömmande äggstockar som när jag var inne för några dagar sedan och hon påstod förstoppning även om jag sa nej. Hon visste helt enkelt inte och var tvungen att hitta på nått för att hon hade en läkarlärling bredvid. Kanske kunde vara något för läkare att sluta hitta på och ta patienter seriöst. Detta jojo fram och tillbaka till sjukhus gör dels att jag känner mig urlöjlig, som en besvärande patient som de aldrig blir av med hur mkt de än försöker. Det gör mig såå less, orkar inte, vill inte. Men nu har det gått 3 dagar tror jag och det är inget som slutar, jag mår ganska illa och har huvudvärk, äggstockarna ömmar men i övrigt ganska pigg igen feber. Säger de förstoppning igen ska ja ta läkarboken och drämma till de i skann. Det är nått annat som har händer eller kanske göra som denna medicin man. Det lär hjälpa ungefär lika mkt!    http://youtu.be/P5iPh2Bqxx8

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela