Min fina mamma kommer och hämtar barnen.

Publicerad 2014-01-05 09:43:45 i Allmänt,

Jag kan inte ha mer fina föräldrar, det ställer alltid upp och kämpar för att alla runt omkring de ska ha det bra även om de själva kan ha det tufft. <3 min mamma hämtar barnen idag då jag inte kan ta hand om barnen själv ännu, att gå till dagis går inte i dagsläget måste bli friskare först. Och Samet har tagit ledigt från jobbet allt förmycket för att ta hand om barnen. Så nu måste han  börja jobba igen, så kommer mina föräldrar ta pojkarna om inte deras fars tjej kan bara ta sina egna barn även om han måste jobba. Hur det nu låter i mina öron de har valt att vara en större familj. Aja skit samma, tur att jag har bästa föräldrarna som ställer upp i kris som nu iaf. Sedan ska jag och Samet till sjukhus för har haft sådan värk i två dagar nu, så nu vill jag att det kollar vad som händer i magen.., jag är jätte rädd ang alla dessa typ 40 ägg som är mosade i äggstockarna. Det är juh som vätskefyllda jättestora cystor nu..och jag är livrädd att de ska spricka, hade två cystor som sprack i våras och jag gick dubbelvikt av värk... Och eftersom jag nu inte vet vad som kommer hända så hoppas jag att det bara skrumpnar ihop och trollar bort sig själva hehe. Sen har jag fostret i magen jag vill se, kanske har något hänt och där av min värk.. Har haft MA förut och det var en annan historia, det tog hela två månader innan allt kom ut. Fick bara piller hem i ett par vändor för att få ut det och hade förlossningsvärkar och blödde hemma men de kom inte ut, när de kunde skrapat mig och jag kunnat gå vidare i livet utan att förlusten skulle bli så långdragen. Nä nu ska jag mäta bukomfång och vi har haft sovmorgon hela familjen peppar peppar till 9.. Och det har juh typ aldrig hänt.. Så nu blir det frukost. Ha en fin dag allesammen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela