Hoppas på att få komma hem idag

Publicerad 2014-01-24 06:15:45 i Allmänt,

Hoppas på att få komma hem idag. Samet har tagit ledigt och tar hand om grabbarna små. Vill komma hem det första som jag ska göra är duscha och tvätta håret det kliar i hela huvudet. Och få igång magen som slutar att fungera i en sal med 4 främlingar. Några sömnfjärtar har man fått höra från damerna. Man håller ju sig tills det kniper i magen :) Ni vet tjejer fiser ju inte  x-P  Sen blir det till att bli en lat rackare igen inte bära kassar eller något som har tyngd. Iaf den första veckan. Tur att pussar och kramar och mys med familjen inte är ansträngande. Så det ska jag göra massor!!! Sen hoppas vi på att det aldrig börjar blöda sådär igen för då blir det inget cerclage vilket det ändå inte kanske blir efter som min livmodertapp egentligen inte är försvagad. Är den försvagad så brukar den varit det hela tiden, och Leandro kom fullgången i v 40+2 så troligen öppnade den sig pga infektion med Mileon tex urinvägsinfektion eller så. Men det är mer än jag vet, de skulle äntligen kolla upp min Stockholms journal!! Nä nu har syrrorna här tagit alla morgon prover och gått ut. Ska försöka sova lite till :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela