Glädjen vart kort!

Publicerad 2014-01-15 00:39:11 i Allmänt,

Låg i soffan, Samet var och fikade hos våra fina grannar, jag orkade inte i dag. Sen kommer han hem glad och hade berättat att allt var bra efter ul i går, i samma veva så kändes det som jag det forsade vatten, tar papper och den blir dyblöt av blod tar fyra papper till, dyblöta... Ringer Gyn akuten för jag skulle ta fragminet i samma veva men jag väntade på att de skulle ringa tillbaka efter 5 min som rösten sa. Efter 25 min blir jag kissnödig ställer mig upp värsta forsen hela vägen till toaletten hela toalett golvet blir till pölar av blod! Ringer 112 och har halv panik, Samet kommer in med en jätte hög ved utifrån. Jag slänger luren till honom med SOS damen frågandes hur det går, forsen och blodbadet fortsätter, lägger mig i sängen och börjar skaka, Samet pratar med damen i luren och lindar in mig i två täcken den ena blöder jag igenom men ligger och försöker andas lungt så gott jag bara kan för att få hjärtat att sluta slå så fort, ambulansen kommer tar tester och kör iväg fort med mig, vi kommer in och blir liggandes i ett rum, jag går på toaletten och ska göra kissprov men hinner inte börja kissa fören det är 1,5 cm blod i muggen... Får vänta ett tag kommer in och ska undersökas, bebisen sprattlade runt där inne, men hur mkt blod som helst och fem stora klumpar med levrat blod..  Nu ligger jag här och blöder o blöder, ska rullas ner till förlossningen för de inte har någon säng här...  Får inte ta framin och det gör mig livrädd för stroke... Jag än fånge i min kropp ännu en gång :(

Kommentarer

Postat av: Melina

Publicerad 2014-01-15 08:38:33

Många, många kramar.

Svar: Tack snälla <3
Vi i det gamla Posthuset

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela