Det händer inte så mycket...

Publicerad 2014-01-29 23:33:48 i Allmänt,

Ja det händer inte så mycket om dagarna, ligger här i Täby hos mamma och pappa i deras soffa och filosoferar. Leandro va hemma med mig i måndags o tisdags eftersom han va sjuk, vi spelade lite spel som jag kunde göra liggande o bakade kokosbollar (stående dock ;P ) I dag fick båda killarna springa av sig på dagis, inte för att de kunde låta bli att springa när de kom hem men iaf. Jag klippte Leandros hår lite fort, men lillebror ville inte alls så han får ha tofs. Samet är hemma hos oss och tar hand om katterna, brevlådan och vår sista kvarvarande gröna växt.. Resten har lixom dött ut en efter en när jag varit på sjukhus. I dag pickade det från insidan av min mage igen, i går hände ingenting... Så det beror nog på hur lillan/en ligger där inne, hyperaktiv har vi redan sett att den är vid många ultraljud.. Skulle va häftigt att få ett "lugnt" barn för det vet jag inte hur det skulle vara. Vi har juh eld i brasan hela gänget ink hunden som sitter med den fetaste bokstavs kombinationen ever, dock inte borderline vad vi vet x-O :) en sak är säker hon måste ha känguru i släkten, även X2000. Släpper man henne på rälsen så är hon i Malmö inom 5min. Nu ska jag titta på nybyggarna på mobilen och inte försöka sakna min hjälte allt förmycket. Natti natt... Och förresten skriver jag inte på några dagar så ligger jag som en strandad säl o zappar på färkan. Ingen glädje ingen sorg :)

Kommentarer

Postat av: Ann-Sofie

Publicerad 2014-02-03 12:40:43

Mäh, säg till nästa gång du är i Täby så kan du ju komma förbi på en fika hos oss! Kram

Svar: Absolut, när orken i kroppen kommit tillbaka ;D <3
Vi i det gamla Posthuset

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela