Det är ett ont som aldrig går över.

Publicerad 2014-01-24 21:17:41 i Allmänt,

Är så öm på båda sidorna typ insidan av höftbenen och det har inte släppt. Läkaren i dag sa att det är graviditeten. Det vet jag inte tror snarare att det är dessa äggstockar än... Det liksom ilar och ömmar hela tiden sen är det nog en släng av ligamentet för om jag råkar nysa eller hosta eller röra mig i en lite för snabb rörelse så får jag knivhugg. Men jag har inte så ont över livmodern iaf...  Jag ska inte klaga i just detta nu men jag snurrar in i lite frågeställningar som jag bara visste vad de verkligen var/är :) Det är så skönt och jag är så glad att få komma hem till mina älsklingar, det är hemst att se alla sjuka och nyopererade, och höra deras smärta :( hjärtat brister lite och jag vet hur jävligt ont det gör precis efter.... Till något lite roligt <3  Vet inte om det är riktigt möjligt men en gång i går så kände jag nån liten löst fladdrig ljudlös buff, inte en prutt va ja vet hehe för i dag kände jag helt plötsligt samma konstiga känsla kanske 4-5cm nedan naveln. Och det har hänt tre gånger i dag ofta efter jag varit uppe och gått och lagt mig.. Och en stund efter det. Vet att jag kände de relativt tidigt med killarna men inte så här tidigt. Det lär jag få känna mer och mer ju mer tiden går om de nu är minibebisen där inne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela