Om 3 veckor..

Publicerad 2014-02-13 19:01:25 i Allmänt,

Om tre veckor får vi se vad cellprovet visar, men de hade fortfarande inte hämtat min journal fr Stockholm så cerclaget är en olöst gåta. Min livmodertapp va lång och helt sluten och fin, så de sätter inte in något som det ser ut nu för allt såg jätte bra ut. Så om ca tre veckor så ska vi tillbaka för ny mätning av livmodertappen, beslut om cerclage, uppföljning av cellprovet om det visar cellförändringar och det mest härliga och stora Rutin UltraLjudet och få se om det var en snopp vi såg eller ej :) i Dag var vi hos kuratorn och fick hjälp med papper lite klurigt att få till det som är av vikt eftersom hela sjukdoms bilden  inte skulle vart där om inte hon fr P felat.   Och jag oroar mig att jag inte ska få rätt eftersom det inte ens står rätt i journalerna och just den dr har inte skrivit något alls.. Men men då får de vara med i tidningen! Så att deras rutiner ändras för att det inte ska hända någon annan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela