Nu är skrivbordet klart ;)

Publicerad 2013-09-11 07:52:00 i Allmänt,

Nu morgon mys i vårt nya vardagsrum som inte blir klart förrän kanske nästa år då bjälkar i taket ska upp, och feta strukatur taklister ska upp och jag ska även göra egen panel som ska följa hela rummet runt och kommer gå upp i samma höjd som fönsterbläcket. panel med " ramar, speglar" och strukaturer ( inte sådan man tittar påsig själv i förståss ;P) och vi ska ta in en murare som ska skapa en vacker öppenspis och ändra ton på golvet som jag inte är riktigt " nålat" än men iaf nu sitter jag här med en god kopp kaffe och härlig inspirations läsning i Jeanne d' Arc Living <3.       Såhär blev skrivbordet, jag har tvingat ihop oljefärg med vatten medans jag penslade på bordet, vill att känslan inte ska se nygjort ut, utan att den ska vara lite flammig o sliten....  Ser bättre ut i verkligheten som tur är ;)   

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela