Godmorgon ;D

Publicerad 2013-09-18 06:27:32 i Allmänt,

Steg upp vid 4.45  som vanligt pigg och glad, i går snickrade jag på garderoben , allt hade varit så lätt om man bara hade haft material hemma, men när det inte finns så får man plocka vad man hittar och det blir en aning knepigare då, målade fönsterspröjsen i hallen och " tätade" med silikon så det inte blåser in och skapar frost i hallen i vinter som det gjorde förra vintern :/ och i dag blir det till att skruva fast inne fönstrena och göra samma procedur med dessa,  skulle va så skönt att slänga ut fönstrena och sätta in 3 glas fönster ... Men men det e knepigt eftersom huset är lätt kulturarv stämplat så det måste se ut som de gör och om det har sätt ut såhär sedan 1874 så kan vi hålla ut ett par år :)   Jag måste bygga en vägg med ett fönster... Hur gör man?? Allt jag gör är första gången jag gör det men detta är jätte viktigt då detta är väggen till leandros rum och ner till hallen...       ha en bra dag alla  Goingar, måste kämpa mig i dessa 6 vidriga piller för Borrelian och uv-infektionen ..... Får jätte ont i magen och mår faktiskt illa hela tiden av dessa starka antibiotikor... Men men akta er från fästningar säger ja bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela