Skoskåp todo today :)

Publicerad 2013-05-12 10:04:00 i Allmänt, Fynd, Renovering,

I dag ska jag ta mig an ett gammalt skoskåp som fanns i Piccolina när vi köpte det.
Ett gammalt Ikea skoskåp. Som vanligt försöker vi ge de gamla nyttliv, och inte köpa nytt om det inte krävs.
Vi har allt förmånga små skor och allt för liten plats. Och som det är i dag blir det ett ständigt kaos innanför dörren så man varken kommer in eller ut eller upp förtrappan då husets hallplanlösning är mega korkad.
Går inte att hålla det rent, eller rent och rent man kanske inte vill ha jord över hela golvet iaf ;P
 
 
 
Har släppt tyglarna en hel del sedan vi flyttade hit, Man renoverar hit o dit och går in och ut, känns nästan att det är korkat att damsuga golvet varje dag vi är juh ute mer än inne. Äckligt?  näää kanske rent av nyttigt. Vi är formade att "överstäda" vi städar bort de bra bakterierna också, har fått för mig att allergin ökar juh mer sterilt vi lever.  
 
Vart inte hundra, alla små skor är nu gömda ;D
 
 
 
 
 
 
Köpte lite gammalt matsilver för ettpar tior, lite pust och är nu super fina ;) Vill försöka hitta flera lika av dessa.
Om någon ser nånstanns säg till det tillhör inte varann men vill ha de så ;D
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela