Skolan

Publicerad 2013-05-03 17:48:00 i Allmänt,

 
 
Ja hopp denna veckan sprang iväg och man förlorade hela onsdagen så det var bara 2 dagar i skolan denna veckan. I dag har det blivit en lås funktion av en numera sammansvetsad halv fransklilja :)
Alla krumelutter är punkt svetsade och det mesta är slipat.(ser lite flammigt ut på dessa ställen)
 Har en del finlir till nästa vecka.
Om det nu är nån skola bland röda dagar och en frånvarande lärare... *hoppas på skola iaf*
Måste fixa "gångjärn" och sedan ska det bli något i de tomma spalterna så inte litet barn trycker in huvudet och fastnar ;)
 
Den ska få svart eller vit färg också med det blir det sista som ska ske iaf. 
 
I dag var det ryskbelägring i klassen hehe nä men det kom in en kvinna jag tror jobbar på skolan och sa att ett par ryskar skulle komma in om det gick bra. A visst sa vi, men det var inte ett "par" typ trettio pers kom in och så skulle jag stå i mitten med min grind blåställ och vintermössa i våren och berätta :-O panik. och vissa fotograferade...mmmmm jag som tycker det är så roligt hehe not!!  Yes box färdigbjudet på mig själv i dag.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela