Tvestjärt i valet.

Publicerad 2013-03-27 12:37:43 i Allmänt,

 
Sitter och planerar sommarens möbel renoveringar.
 
 
Detta ljuvliga skrivbord har en riktigt skön slitning som faller mig i smaken.
Men samtidigt är har jag gjort om hela rummet i mitt huvud och då ska jag måla denna i VITT, CERISE eller i KNALGULT..... bara för att jag KAN mohahaha nä men saken är den att mina tofflor gav inspiration till gästhuset.
 
 
Sedan letade jag som en tok på nätet om vilda färgtapeter som kunde lika mina tofflor. Och där även grund färgen kunde vara knallkul eller cerise eller turkos.
 
Och fann ett märke som jag totalt fastnat för, eftersom det jag hade i mitt huvud återfann jag i PIP-studio tapeterna. Hela tänket är som jag tänkt.... glatt och färgstarkt.
Och nu är jag så förälskad i dessa eftersom jag fortfarande kan använda våra fina gamla möbler och leka med färger samtidigt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och även om rummen.. (nu pratar jag om lilla sovrummet/kontoret, köket och badrummet) ska ha skrikiga olika färger men samtidigt vill jag kunna ta inredning från ett rum till ett annat utan att det skär sig, utan smälter in...
så dessa tapeter kommer göra att saker och ting känns hemma även om det är på kontoret eller i köket :)
 
 
 
 
 
Haha detta blev lika inveklat och knasigt som mina takar, jag är på det klara i vad jag menar men om ni som läser är det, det vet jag inte ;P <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela