Leandro fyller 5 år i dag!

Publicerad 2013-03-28 18:35:00 i Allmänt,

 
 
 
VA 5 ÅR!!!!!! Vart tog min bebis vägen, det sjuka är att jag tänker samma sak varje år :)
 
 
Vart i hela friden springer åren någonstanns??? 
Man vet att åren och livet tickar på man ser det mest på barnen.
Denna dag för 5 år sedan var till stor del fylld av skräck. Men va häftigt, vilken grej när det slutade bra!
Och Janike och Annsofie var på sjukhuset med mig eller nästan iaf allt gick oplanerat fort ;)
Tack tjejer för att ni finns <3 Och Janike hjärtat du kanske är glad nu att du missade processen hahaha eftersom det snart är din tur att få se ert lilla mirakel, som varje barn är ;D <3 
 
 
LEANDRO Mammas och Samets busfrö och våran STORA lilla kille, GRATTIS på din dag! Och snart kan du bränna runt på gården med din present som "Samet den rackarn" absolut tyckte du ska ha här på gården :)
Vi får bygga ett släp så du kan hjälpa oss med frakt av ved och annat hehe... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela