Kompromissa med kidsen om deras rum.

Publicerad 2013-03-26 11:33:00 i Allmänt,

 
Om jag fick välja ska mycket vara vitt vitt o vitt och Leandro vill ha såååå mycket färg
Låd trappen i hans rum är nästan klar, eller den är "klar" men den ska ha lister på sidan så den har varit på "is" eftersom jag måste handla list som passar och mannen i huset har varit och jobbat allt för många veckor seda vi flyttade in. ;P
Men åter till kompromissen. Leandro vill att allt ska ha färg, eller glaaaada färger som han säger, och då frågade jag honom om jag fick måla lådorna vita utåt om jag kunde måla insidan med glad färg. Det behöver inte vara "perfekt" för att han ska bli glad.
Och han sa YES. Så då gjorde vi så, barnen måste få vara med till viss del i deras egna rum för att de ska trivas.
 
 
Där av så får även killarna utgöra 98% av den "konst" som finns på våra väggar.
Och det är så stolta och visar upp sina bilder 40 gånger om även om de vet vi sätt dessa innan ;)
 
Såå kompromissa med barnen, för bådas skull ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi i det gamla Posthuset

Vi är en familj med vilda ideér, älskar det enkla livet, och ge nytt liv åt det gamla ;) Vi är lite överspontana o gillar allt som har med skapande att göra! Vi var extremt trött på det sjuka storstads samhället där barnen har längsta arbetsdagarna o föräldrar stressar till o fr jobb. Så vi bestämde oss, jag sa upp jobbet, vi sålde lägenheten som vi just renoverat och köpte en gård på landet. Bort från stockholm och till ett helt nytt liv <3 OBS Bilderna får ej användas utan min tillåtelse ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela